Sunday, May 20, 2012

~keliru~

Assalam dan Salam Sejahtera.. dalam kelemahan iman hati masih ingin berbicara.. dengan takdir Maha Pencipta yg Menciptakan setiap ape yg ade di bumi.. maaf andai kata dan bicara tidak seadilnya..

i'm student, i'm daughter for my parent, i'm friend, i'm future engineering, i'm muslimah.. and there are many who i'm.. i want to be the best and the best for my family, my friend, my Islam, my study and i want to be more and more..

sy melihat bahawa setiap manusia yang hidup pasti punya matlamat yang besar,, punya tanggungjawab yang besar,, punya cita2 yang besar.. andai matlamat saya tercapai,, saya masih terfikir 'adakah matlamat saya menghalalkan cara?'.. saya meneliti setiap blog2 yg ade,, bnyak yg penuh dengan pengisian.. Alhamdulillah,, Allah masih beri kesmpatan untuk saya menulis setiap kata yang lahir dari hati..

terus terang,, jika ini terlalu serius buat anda.. saya masih berfikir,, bila saya ingin menjadi tegas dalam mnyatakan kata2?? saya ini orangnya,, saya juga tidak bisa menafsirkan siapa sy..

hati ini juga milik Allah,, cuma cara dan bagaimana kita mengaturkan cara hidup kita..
aku juga bukan ustazah,, tapi bisa saja aku menjdi ustazah.. saya ini cuma musafir yang mencari iman dan takwa,, mencari cinta dan hakikat..

jika melihat pada diri ini,, adakah aku ini muslimah yang sebenar2nya muslimah.. atau saya sendiri masih sebagai muslimah di ats nama..

 para pembaca blog yang dikasihi kerana Allah,, maaf jika penulisan ini lebih kepada perasaan.. mungkin nnt telah tiba masanya,, mungkin penulisan ini akan kembali pada matlamat yg asal.. InsyaAllah..
bukankah hidup ini untuk memberi dan menerima??


No comments:

Post a Comment