Thursday, September 06, 2012

~TAIP2,, kerjaku

yooo reader!!!
Assalamualaikum w.b.t.. hehehe
mencintai dalam diam,, maka hati ini terus terdiam.. dengan diri yg sememangnya pendiam =__='',, pendiamla sgt.. aku ada minat dengan seorang hamba Allah nie,, dan seterusnya biarlah rahsia.. huahua,, saja buat gempak!!! InsyaAllah,, ada jodoh x ke mana kn.. ^__^

cita2 telah banyak kali berubah.. sekarang aku nak jadik pencipta sajak Islamik,, kih2.. InsyaAllah..
kebelakangan nie suka dengar OSD berkata-kata.. okie assignment dan projek banyak menuggu untuk disiapkan.. InsyaAllah,, semua berjalan lancar..

dalam mentarbiyah diri,, aku cuba untuk istiqamah..
dalam mencari diri,, aku cuba menjadi yang lain..
dalam kehidupan yang penuh duri,, aku cuba berjalan..
dalam kegembiraan tawa,, aku cuba mengingati yg sedang berduka..
dalam kesdihan hati,, aku cuba mensyukuri nikmat Ilahi..
terlalu banyak dalam aku tulis,, maka dah habis.. hehhehe..
peace yooo.. Ingat
dalam assignment yg banyak,, cuba tidak mengatakan assignmenatkan..
just say "assigment nie x de masalah,, InsyaAllah settle everything' -  (O__0)
blah dulu,, assalam =D

No comments:

Post a Comment