Sunday, April 22, 2012

~ Pendiam ~

assalam,, bagi aku pendiam itu better dari berkata-kata kosong.. SETUJU??
sebab tue,, aku jadik pendiam.. x delah,, aku diam sebab aku memang pendiam..

pendiam = jarang berkata-kata dan seerti dengannya..
diam2 ubi berisi =D
aku bukanla pendiam mane pun,, tapi aku memangla mcm tue.. cara gua beb (eh,,, maen kasar plak).
sebenarnya diam2 seseorang tue kadang2 ada hikmahnya ..

Example: siapa tau diamnye dia,, x nak menyakitkan hati orang laen.. nak lagi,, mane tau diamnya aku (ceh,, nk pujila tue) atau dia adalah kerana x de modal nak cakap.. nak lagi2,,  cari kat google jela.. banyak contoh wuu...

sebenarnya saya x la pendiam sangat > sebab aku suka cakap.. tapi kdg2 aku takut,, (ha,, takut ape).. aku.. aku.. aku takut kalau aku cakap,, mereka akan sakit hati atau terasa.. MAAFKAN SAYA (cara zizan ckap).. aku x baek,, stakat nie.. aku bukan baek mane pun.. yang terbaek bagi aku,,, jeng2 laenkali cerita,, ok??

masuk topik balik => diam nie agak sukar untuk dipertikaikan.. even kita diam kerana bisu pun,, satu perkara bagi aku ade hikmahnye.. sebab x dptla kita mengata,, mengumpat dan sekawannya.. see beruntung jugak orang yang bisu nie..

walau diam mane pun orang tue,, x semestinya dia x pernah mengata dan seangkatannya.. sementara maseh diberi nikmat oleh Nya... berSYUKURLaH kita..
aku kalau boleh,, nak diam je kalau orang tanya .. (nak ngelak jawab soalan orang,, dh bagi aku soalan susah2 buat ape) x delah,, gurau jer beb..

~SILA CAKAP BAEK2 dengan FAMILY2,, KAWAN2,, dan SETIAP MAHKLUK2 DI BUMI ini ~

2 comments:

  1. baik ny kawan sye nie,.
    muuuuaaaahhh,..
    =p

    ReplyDelete
  2. kawan awk memang baik,, tp awk merupakan sahabat yg lg baik!! love u

    ReplyDelete